نوشته شده توسط : مهدی

چیست این قارچ ....؟؟؟

 

 

امروزه پرورش قارچ خوراکی اهمیت بسزایی در کشور ما پیدا کرده است، با بالا رفتن هرروزه قیمت انواع محصولات پروتئینی خانواده گوشتی در کشور و كشف هرروزه مضرات این نوع از مواد باعث باز شدن فضا برای ورود محصولات پروتئینی سالم‌تر و با ارزش غذایی بالاتر، همانند قارچ به فرهنگ مصرف عموم گردیده است و جا افتادن هرروزه فرهنگ مصرف باعث ایجاد توجیه اقتصادی ایده آل در تولید قارچ شده است. همین مسئله موجب گردیده هر روزه جوانان و افراد با نبوغ بیشتری امكان تولید و پرورش و سود آوری آن در مقیاس كوچك و بزرگ را بررسی كنند از سوی دیگر سود ده بودن بسیاری واحد های تولیدی پراکنده شده در کل کشور، همچنین روبه گسترش بودن و بزرگتر شدن هر روزه این واحدها بر جذابیت این فعالیت اقتصادی افزوده است این فضا باعث وارد شدن افراد سود جو به این عرصه گردیده که با عنوان هدایت و راهنمایی تولید کنندگان قارچ، سود سرشاری را از طریق گوناگون نصیب خود کرده اند و این افراد همانانی هستند که این توهم را به غلط بوجود آورده اند که تولید قارچ به هرشکل و شیوه ای سود آور و دارای توجیه اقتصادی بوده و سود سراری را نصیب تولید کننده می کند.

یشنهاد ما شما برای وارد شدن به این عرصه تولیدی این است که با صبر و حوصله کافی و تحقیقات بیشتر همچنین با بدست آوردن اطلاعات فنی کافی و دقیق از cd ها و جزوات و کتب برتر قارچ، کار تولیدی خود را از محیط های با حداقل امکانات که با حداقل هزینه راه‌اندازی شده باشد  شروع نمایند.

تولید قارچ در هر فضای سر پوشیده و دارای آب و برق امکان پذیر است این مکان حتی می تواند محیط های خانگی مانند گاراژ، انباری، پارکینگ، زیرزمین، سالن سوله و یا حتی زیر نایلون که خودتان تهیه کرده باشید به سبک گلخانه ای باشد. به هر روی بهتر آن است که تولید قارچ از محل های کوچک یا محط های خانگی با حداقل هزینه شروع شود.تا ضمن داشتن درآمد نسبی در همین مقیاس کوچک بعد از یک یا چند بار تولید قارچ در مکان و کسب اطمینان کافی از سود آوری کار و همچنین تناسب شخص شما با این کار کم کم با هزینه شخصی و یا حتی وام های بانکی تولید خود را گسترش دهید و وارد تولید این محصول به صورت صنعتی شوید.

شرکت ما هم در مورد آموزش و هم تامین مواد اولیه و وسایل مورد نیاز شما و هم خرید قارچ های تولید شده شما می  تواند کمک حال شما تولید كننده گرامی گردد كه در نظر دارد با یك فعالیت اقتصادی سالم كمك حال خود و خاتواده و حتی میهن اسلامیتان باشید توضیحات گوناگون  در رابطه با آشنایی شما با محصولات شرکت و همچنین کلیت تولید قارچ در سایت برای کسب اطلاعات شما قرار داده شده است. لطفا از قسمتهای مختلف سایت دیدن فرمایید و بر اطلاعات خود بیافزایید و چنان که موارد مبهمی وجود داشت با شماره تلفن  جهت رفع این موارد تماس حاصل فرمایید ما همیشه از تماس شما خوشحال می شویم.

قارچ دكمه ای

 

   
   

قارچ دکمه

ای پر مصرف ترین قارچ خوراکی در ایران می باشد. تولید قارچ دکمه ای در مقایسه با قارچ صدفی بسیار سودآور، صنعتی تر و حرفه ای تر بوده و علاوه بر ماندگاری بالا بازار مصرف جذابتری نیز به همراه دارد همچنین در واحد سطح قارچ دکمه ای بیشتری را می توان نسبت به قارچ صدفی برداشت کرد به عبارت دیگر ضریب تبدیل بهتری را نیز نسبت به قارچ صدفی دارد تولید قارچ دکمه ای را می تواند به دوقسمت، تولید کمپوست آماده، قارچ دکمه ای (بستری که قارچ از آن حاصل می شود) و قسمت بعد از آن که در واقع ایجاد شراط مطلوب دما و رطوبت و ... برای رشد و نمو آماده شده است تقسیم بندی کرد.

 

تولید قارچ دکمه ای یعنی تولید کمپوست بسیار سخت و هزینه بر به ماشین آلات و امکانات وسیعی می باشد. به همین علت بسیاری از تولید کنندگان قارچ دکمه ای کمپوست را بصورت آماده از شرکت های معتبر و بزرگ خریداری می کنند.و به این ترتیب هم خود را از خریداری کردن دستگاه و ماشین آلات بی نیاز می کنند و هم سخترین قسمت کار را بی نیاز از دستگاه و ماشین آلات و امکانات خاص است خود بر عهده می گیرند و به این ترتیب هم از کیفیت کمپوست خریداری شده مطمئن هستند و هم نیازمند سرمایه گذاری زیادی نیستند.

تولید کننده قارچ دکمه ای در این روش کمپوست آماده شده و ضد عفونی شده و بذر زده شده را داخل کیسه های در بسته در محل کار خودتحویل می گیرند و داخل محیط کشت خود جایگزین می کنند. شرایط لازم را محیا می سازند و در زمان مقرر قارچ را با کیفیت بالا برداشت می کنند معمولا می توان از یک کمپوست خوب می توان 3 تا 4 بار قارچ برداشت کرد. ضریب تبدیل کمپوست آماده با کیفیت خوب 20 درصد است به بیان بهتر یعنی اینکه به ازای هر یک تن کمپوست آماده که خریداری می کنید نزدیک به دیویست کیلو قارچ دکمه ای برداشت نمایید، قیمت تمام شده قارچ دکمه ای برای تولید کننده با لحاظ تمامی زمینه ها از هزینه کارگری، خرید کمپوست و ... به ازای هر کیلو 900 تا 950 تومان است به عبارت دیگر تولید هر کیلو قارچ دکمه ای با لحاظ تمامی هزینه ها برای تولید کننده 00 تا 950 تومان هزینه به همراه دارد. قیمت فروش عمده و فله و نقدی قارچ دکمه ای هم اکنون 1900 تا 2100 تومان می باشد که سود حدودا 1000 تومانی را به ازای هر کیلو در فروش عمده نصیب تولید کننده  می کند و با در نظر گرفتن اینکه از هر ده متر تا 200 کیلو برداشت خواهیم داشت باز سود قابل توجیهی نصیب تولید کننده می کند.

از سوی دیگر قارچ دکمه ای در حالت خرده فروشی و دربسته های 200 گرمی هر کیلو 3000 تومان به فروش میرسد که متوسط سود 1800 تومان در هر کیلو را برای تولید کننده به همراه دارد به لحاظ بازار صادراتی هر کیلو قارچ دکمه ای در بسته بندی 200گرمی در کشور عراق 5000 تومان قیمت دارد همچنین در داخل کشور نیز علاوه بر مصرف عموم کارخانه های بسیاری اکنون در زمینه خشک کردن و یا کنسرو سازی قارچ فعالیت دارند که بازار ایده آلی را پیش روی این محصول قرار داده است به هر روی قارچ دکمه ای دارای اولویت هایی است که هم تولید آن در مقیاس کوچک و هم تولید آن در مقیاس بزرگ و صنعتی توجیه پذیر و دارای سود اوری مطمئن می باشد شما می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق تماس با شماره تلفن  دریافت نمایید.


قارچ صدفی

تولید قارچ صدفی از جمله کارهایی است که می توان با حداقل امکانات انجام داد و نتیجه مناسب نیز گرفت بدون اینکه هزینه و یا وقت زیادی را صرف آن بکنید.

 مواد اولیه قارچ صدفی عبارت است از یک ماده پوشالی (مانند کاه گندم، کلش برنجف خاک اره، تراشه چوب، ساقه نیشکر و غیره )بذر قارچ (اسپیان) و کیسه های پلاستیکی خیاری. در مورد نحوه کشت آن هم می توان به طور خلاصه گفت که بعد از ضد عفونی کردن ماده پوشالی که به اشکال مختلف انجام می پذیرد. بذر قارچ با درصد مشخص با آن مخلوط و داخل کیسه های خیاری ریخته می شود این کیسه ها را می توان به حالت آویزان از سقف و یا داخل قفسه قرارداد و یا حتی در کف زمین چید به هر روی معمولا در هر 40 روز می توان سه بار برداشت قارچ از یک بستر انجام داد و بطور میانگین می توان متوسط برداشت 10 قارچ از هر یک کیلو را در نظر گرفت.

شماره تماس:09132569497

12عددcd  آموزش قارچ دكمه ای و صدفی
8000 تومان


:: بازدید از این مطلب : 1345
|
امتیاز مطلب : 189
|
تعداد امتیازدهندگان : 49
|
مجموع امتیاز : 49
تاریخ انتشار : 7 شهريور 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

سري كامل كد هاي مخفي گوشي هاي نوكيارا به دليل درخواست شما دوستان به صورت كامل در اينجا قرار مي دهیم :
ممکن است بعضی از این کد ها در یک سری از گوشی ها اجرا نشود !!

#06#*
سریال نامبر گوشی را نشان میدهد ( IMEI )

#92702689#*
نمایش : سریال نامبر گوشی ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.

#3370*
با این کد شما از حالت EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت

#3370#
حالت EFR را غیر فعال میسازد.

#4720#*
گوشی را در حالت کیفیت صدای پائین قرار میدهد و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد کاهش میابد.

#4720#*
حالت قبل را غیر فعال میسازد.

#0000#* و یا #9999#*
ورژن سیستم عامل گوشی ، تاریخ ساخت نرم افزار ، و نوع فشرده سازی را نشان میدهد.

#30#*
شماره های محرمانه گوشی را نمایش میدهد.

#67705646#*
در گوشی های مدل 3310 و 3330 لوگوی شبکه را حذف میکند ( IR-TCI )

#73#*
تایمر گوشی و همچنین تمام امتیازات بدست آمده در بازی ها را Reset میکند.

#746025625#*
نمایش وضعیت سرعت clock سیمکارت گوشی. اگر گوشی شما دارای حالت SIM Clock Stop Allowed باشد به این معنا خواهد بود که گوشی شما میتواند درحالت کمترین میزان مصرف باطری درحالت Standby قرار بگیرد.


#2640#*
کد رمز فعلی گوشی را نشان میدهد. کد رمز گوشی در حالت عادی 12345 می باشد.

#7780#*
RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه ای است. مناسب برای زمانیکه گوشی هنگ کرده است . درواقع درایو C گوشی را ریست میکند ( ریست گوشی بدون حذف برنامه ها و دفترچه تلفن و اس ام اس ) بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.

#7370#*
فرمت گوشی . مناسب برای زمانیکه گوشی بسیار زیاد هنگ کرده است. درواقع این کد درایو C گوشی را فرمت میکند و البته تمامی برنامه ها و فایلهای موجود بر روی این درایو از بین خواهند رفت . بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت.


روش مستقیم فرمت گوشی های اسمارت فون بدون نیاز به منوی گوشی:
 
اگر پسوورد ( security code ) گوشی قبلا تغییر داده شده است و آنرا نمی دانید و همچنین گوشی شما از سیستم عامل سیمبین ورژن7 استفاده می کند ( مثل 6600 و 7610 و 6620 و 6260 و 9500 و 9300 ) ابتدا گوشی را خاموش کرده و در حالیکه سه دگمه سبز ، * ، 3 را همزمان نگه داشته اید گوشی را روشن کنید و آنها را آنقدر نگه دارید تا کار فرمت آغاز بشود. دراین حالت از شما دیگر پسوورد خواسته نخواهد شد و مستقیما گوشی فرمت خواهد شد.

فرمت کارت حافظه گوشی:

به صورت safe mode گوشی را روشن کنید ( برای اینکار درحالیکه دگمه pen (مداد) را نگه داشته اید گوشی را روشن کنید البته درظاهر تفاوتی را مشاهده نخواهید کرد.) سپس این مسیر را در گوشی دنبال کنید : menu>>Extras>>Memory>>Format MEM.card

حالت safe mode برای شما بسیار مفید است. و در مواقعی که گوشی هنگ کرده و بالا نمی آید احتمالا به شما کمک می کند و باعث می شود گوشی بالا بیاید و بعد از آن بتوانید گوشی را درصورت تمایلتان فورمت و یا کار دیگری بر روی آن انجام دهید. درواقع کار آن همانند عمل safe mode ویندوز می باشد و در این حالت دیگر اکثر برنامه های کاربردی که در پشت صحنه همیشه در حال اجرا بودند ، دیگر اجرا نخواهند شد و به همین دلیل گوشی اصطلاحا به راحتی بالا می آید. که در گوشی های مختلف کمی متفاوت می باشد و در اسمارت فون ها اکثرا باید کلید خاصی را ( کلید ABC و یا PEN ) را نگه داشته و سپس گوشی را روشن کنید. تاکید می کنم که در حالت safe mode شما تغییری در ظاهر منوی گوشی نخواهید دید و همه چیز در پشت صحنه اتفاق افتاده است و یا بهتر بگویم از اتفاق افتادن آنها ( برنامه ها ) جلوگیری کرده است.

#43#*
کنترل حالت call waiting ( انتظار) گوشی.

#61#*
کنترل شماره ای که به عنوان divert در صورتیکه به تلفن پاسخ داده نشود ، تعیین گردیده است.

#62#*
کنترل شماره ای که به عنوان divert درصورتیکه شبکه دچار اشکال باشد ( آنتن نباشد ) تعیین گردیده است.

#67#*
کنترل شماره ای که به عنوان divert درصورتیکه گوشی اشغال باشد ، تعیین گردیده است.

#شماره*21**
divert به شماره مورد نظر در هر حالت.

#شماره*61**
divert به شماره موردنظر در حالت عدم پاسخ گوئی ( no Reply ) به تماس.

#شماره*67**
divert به شماره مورد نظر در حالت اشغال بودنگوشی ( on Busy )


:: بازدید از این مطلب : 1272
|
امتیاز مطلب : 198
|
تعداد امتیازدهندگان : 51
|
مجموع امتیاز : 51
تاریخ انتشار : 6 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

Delete or Remove XP & Vista Login Password








Delete or Remove XP & Vista Login Password

Burn the ISO image on a CD & boot your PC with the CD… Simply remove the login password.

 لینک دانلود 

http://hotfile.com/dl/13513181/df6389d/delxv.rar.html



:: بازدید از این مطلب : 1198
|
امتیاز مطلب : 156
|
تعداد امتیازدهندگان : 42
|
مجموع امتیاز : 42
تاریخ انتشار : 4 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

آموزش اکسس access آموزش نرم افزار اکسس کامپیوتر 968 kb دانلود آموز ...

آموزش اکسس access آموزش نرم افزار اکسس کامپیوتر 968 kb دانلود

آموزش فتوشاپ Adobe photoshop cs کامپیوتر 1.4 mb دانلود

موزش اتوکد autocad نرم افزار autocad کامپیوتر 1.6 mb دانلود

آموزش اتوکد 14 آموزش14 autocad کامپیوتر 138 kb دانلود

 



:: بازدید از این مطلب : 1359
|
امتیاز مطلب : 152
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : 4 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

Kaspersky v9 0 52

ورژن جدید آنتی ویروس Kaspersky

سيستم عامل:

Symbian S60 3rd Edition


دانلود Kaspersky v9 0 52
1511.62 کيلوبايت



:: بازدید از این مطلب : 884
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 4 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی


حتما تا کنون به اهمیت پیدا شدن سایتتان در موتورهای جستجو پی برده اید . آمار موتورهای جستجو نشان می دهد که ۸۵ درصد سایت های اینترنتی از طریق موتورهای جستجو پیدا شده و به کاربران معرفی می شوند . در این میان آمار و ارقام سایت ها و فعالان بهینه سازی در موتورهای جستجو بیانگر این است که موتور جستجوی گوگل به عنوان محبوبترین و کارآمد ترین موتور جستجو از لحاظ امکانات و از لحاظ فنی ، در میان کاربران اینترنت شناخته شده است . بدیهی است که این امر صاحبان سایت ها و وبلاگ ها را بر آن می دارد تا سایت خود را به شیوه های مختلف به موتور جستجوی گوگل معرفی کنند .

برای معرفی سایت به موتور جستجوی گوگل راههای بسیاری پیشنهاد می شود و هر سال کنفراسنهای بسیاری با محوریت ” بهینه سازی در موتور جستجوی گوگل ” در کشورهای مختلف جهان و محافل فناوری اطلاعات برگزار می شود . از این رو دانستن نکاتی چند از این پروسه برای هر وب مستری اجتناب ناپذیر است :

۱٫ افزودن نشانی سایت (URL) به صورت مستقیم به موتور جستجوی گوگل :

در این روش با استفاده از امکاناتی که سایت گوگل در اختیار کاربران قرار داده ، می توان فقط آدرس سایت را به موتور جستجوی گوگل پیشنهاد کرد ، و اینکه چه وقتی این آدرس توسط گوگل فهرست می شود بستگی به تعداد آدرسهایی که از قبل ثبت شده و سیاستهای فنی گوگل دارد که این روش در مدت زمان کوتاه موثر نیست و نیاز به زمان نسبتا زیادی دارد .

 

برای افزودن سایت خود با استفاده از این روش به آدرس زیر مراجعه کرد و اطلاعات سایت خود را وارد کنید :

http://www.google.com/addurl

روش دوم و موثر تر از روش اول ، استفاده از ابزار های گوگل ، مخصوص وبمسترهاست ، که مستقیما توسط سایت گوگل در اختیار وبمستر ها قرار گرفته است.

۱٫ابتدا وارد آکانت گوگل خود شوید .

۲٫ به آدرس https://www.google.com/webmasters/tools/dashboard مراجعه کنید .

۴٫آدرس سایت خود را وارد کنید . سپس روی گزینه Add Site کلیک کنید .

۵٫سپس روی گزینه Verify your site کلیک کنید .

۶٫در صفحه حاضر از قسمت Choose Verification method یکی از گزینه ها را انتخاب کنید .

۷٫ گزینه Add a meta tag :

برای کسانی که امکان آپلود فایل روی سایت یا وبلاگ خود را ندارند ، این روش پیشنهاد می شود .

بعد از انتخاب این گزینه ابر برچسب مخصوصی در اختیار شما قرار داده می شود که در تصویر با مستطیل قرمز مشخص شده است . بایستی این برچسب را کپی کرده و در فایل اصلی سایت خود مابین کدهای و قرار دهید . و فایل html را ذخیره کنید و سپس روی کلید verify کلیک کنید و در صورت صحیح بودن تمامی مراحل سایت شما و وب مستر بودن شما تایید می شود .

۸٫ گزینه Upload an HTML file :

این گزینه و گزینه قبلی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و عمل یکسانی را انجام می دهند ، ولی همانطور که در گزینه قبلی گفته شد گزینه Add a Meta tag جهت کسانی که امکان آپلود روی سایت خود را ندارند مناسب است ، اما کسانی که امکان آپلود کردن نیز داشته باشند می توانند از گزینه اول استفاده کنند .

در این گزینه بعد از انتخاب یک متن خاص که نام فایلی با پسوند html خواهد بود در اختیار شما قرار می گیرد . که بایستی فایلی با این نام و با پسوند html ایجاد شده و در شاخه اصلی سایت آپلود شود . که محل متن مورد نظر در تصویر مشخص شده است . بعد از ایجاد فایل و آپلود آن در شاخه اصلی روی کلید Verify کلیک کنید تا سایت شما مورد تایید قرار گیرد . تا اینجا سایت شما و وب مستر بودن شما مورد تایید گوگل قرار گرفته است .

۹٫ حال نوبت آن رسیده که نقشه سایت خود را ایجاد کرده و آن را به گوگل معرفی کنیم تا روبات جستجوگر گوگل به راحتی بتواند لیستی از فایلهایی را که توسط این نقشه معرفی کردیم دانلود کرده و در فهرست جستجوی خود قرار دهد .

( برای اضافه نمودن نقشه سایت وبلاگ خود به گوگل، به راهنمای سرویس ارائه دهنده وبلاگ خود مراجعه فرمائید . همچنین برای اغلب سیستم های مدیریت محتوا سیستم اتوماتیک ایجاد نقشه سایت ، وجود دارد که به صورت پلاگین برای هر سیستم افزوده می شود . )

۱۰٫برای این کار ابتدا به سایت http://www.xml-sitemaps.com مراجعه کنید .

۱۱٫در قسمت Starting url آدرس سایت خود را وارد کنید .

۱۲٫در قسمت Change Frequency نوع به روز شدن سایت خود را انتخاب کنید ، که برای به روز شدن روزانه Daily ، ساعتی Hourly و … را انتخاب کنید .

۱۳٫ در قسمت Last Modification تاریخ آخرین به روز رسانی سایت را وارد کنید و اگر مطمئن نبودید گزینه Use Server Response را انتخاب کنید . سپس روی گزینه Start کلیک کنید . بعد از کلیک کردن روی Start ، برنامه شروع به لیست نمودن سایت شما خواهد نمود که بنا به تعداد و حجم صفحات سایت شما مدت زمان متغیری طول خواهد کشید .

۱۴٫ پس از این عملیات تصویر زیر برای شما به نمایش در می آید و دو فایل Sitemap.xml و Sitemap.xml.gz برای دانلود در اختیار شما قرار می گیرد که sitemap.xml.gz نسخه فشرده شده sitemap.xml می باشد .

( توجه داشته باشید که در این روش فقط ۵۰۰ آدرس از سایت شما به صورت نقشه سایت در اختیار شما قرار می گیرد ، و این سرویس رایگان برای سایتهای که بالاتر از ۵۰۰ آدرس داخلی داشته باشند مناسب نمی باشد . )

۱۵٫ فایل sitemap.xml یا sitemap.xml.gz را دانلود کرده و در شاخه اصلی سایت خود آپلود نمایید .

۱۶٫ به آدرس https://www.google.com/webmasters/tools/sitemaps رفته و از منوی سمت چپ سایت روی گزینه Add Sitemap کلیک کنید .

۱۷٫ از قسمت Choose Type ، روی گزینه Add general web sitemap کلیک کنید . و در قسمت My Sitemap URL نام نقشه سایت را که همان sitemap.xml است در قسمت مشخص شده در تصویر وارد کنید .

۱۸٫ روی کلید Add general web sitemap کلیک کنید .

۱۹٫ در صورت انجام صحیح تمامی مراحل تصویری شبیه به تصویری زیر را ملاحظه خواهید کرد .

۲۰٫ حال باید منتظر باشید که فایل نقشه سایت شما توسط گوگل دانلود شده و آدرس های درون آن به مرور زمان در فهرست گوگل و در نتایج جستجوها نمایش داده شود .

۲۱٫ در صورتی که مراحل را کامل انجام دهید ، سایت شما به زودی در گوگل فهرست می شود .

۲۲ . توضیحاتی نیز توسط سایت solostream.com  داده شده است که برای کسانی که از وردپرس استفاده می کنند می تواند مفید باشد .

۲۳٫  ( به روز رسانی شده ) همچنین برای کسانی که از وردپرس مستقل برای سایت یا وبلاگ خود استفاده می کنند پلاگینی برای ایجاد و معرفی نقشه سایت وجود دارد که با نصب این

پلاگین از انجام بسیاری از مراحل این مقاله آموزشی آسوده خواهید شد . این پلاگین را می توانید از سایت وردپرس دانلود کنید .

 



:: بازدید از این مطلب : 771
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 3 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

علاوه بر استفاده خوب و مؤثر از آنتي ويروس ها، کاربران اينترنت براي کاهش خطرات ناشي از بدافزارها بايد برخي عادت هاي اينترنتي خود را نيز کنار بگذارند. اين واقعيت که نود درصد کامپيوتر ها آلوده به Spyware هستند نشان دهنده ميزان تأثیر گذاري و سماجت بيش از اندازه اين نوع بد افزار است که از هر رخنه و سوراخ کوچکي براي ورود به کامپيوتر استفاده مي کند.در اينجا قصد داريم چندين ترفند بسيار مفيد را براي جلوگيري از نفوذ Spyware ها به کامپيوتر شما معرفي کنيم.

به همين دليل تنها راه پيشگيري از ابتلاي به آنها محافظت تمام عيار از کامپيوتر است. پايه و اساس مقابله مؤثر با spyware ها استفاده از راه حل هاي مناسب تکنيکي است؛ شيوه هايي که در آن پيشگيري و درمان هر دو لحاظ شده باشد. با اين وجود مسئله ديگري که تأثير مستقيم و قابل توجهي در احتمال آلوده شدن سيستم دارد عادت هاي کاربران اينترنتي است. با در نظر گرفتن اين موضوع راهکار هاي عملي زير توصيه مي شود تا کاربران بيش از پيش کامپيوترشان را در برابر اين نوع بدافزار محافظت کنند:


• از آنجا که بسياري از spyware ها با بهره گيري از بخش هاي آسيب پذير نرم افزارها وارد سيستم مي شوند، نصب آخرين وصله هاي امنيتي نرم افزار که معمولا در سايت اينترنتي مربوط به آن در اختيار کاربران قرار مي گيرد، بسيار ضروري است.

 

• قبل از نصب و استفاده از نرم افزار شرايط کار با آن را به دقت بخوانيد. برخي از نرم افزار هاي رايگان يا مدت دار همراه با نرم افزار مربوطه انواع مختلفي از spyware ها را نيز روي سيستم نصب مي کنند. (در ازاي استفاده مجاني از نرم افزار اين spyware ها اطلاعات قابل استفاده کاربر را براي شرکت سازنده ارسال مي کنند.)

 

ویروس


• هنگام وارد کردن آدرس اينترنتي در مرورگر خود کاملأ دقت کنيد. بسياري از سازندگان spyware ها از صفحات اينترنتي با آدرس مشابه سايت هاي مشهور براي قالب کردن بدافزار هاي خود استفاده مي کنند. (googkle.com يکي از مثال هاي واقعي اين نوع سوء استفاده است.)


• از برنامه هاي غير قانوني که معمولا به صورت رايگان در اينترنت ارائه مي شود استفاده نکنيد؛ همين طور از برنامه هاي ارائه دهنده موسيقي و فيلم مجاني. صرف نظر از غير قانوني بودن آنها، اين برنامه ها معمولآ سرشار از انواع بدافزار ها از جمله spyware ها هستند.


• از سايت هاي زيرزميني دوري کنيد. (سايت هايي که به دانلود غيرقانوني فايلها، ابزار و روش هاي هک کردن و ... مربوط مي شود.) نه تنها بسياري از اين سايت ها در واقع فقط به منظور داونلود اتوماتيک spyware ها طراحي مي شوند، بلکه ممکن است حاوي نرم افزار هايي باشند که پس از نصب شدن روي سيستم انواع و اقسام بدافزار را راهي کامپيوتر کند. لوئيس کورونس، مدير PandaLabs در اين باره مي گويد: براي محافظت در برابر spyware ها مهمترين مسئله اين است که آنتي ويروس مناسبي داشته باشيد که بتواند spyware هاي شناخته شده و ناشناخته را از کار بيندازد. اما يادتان باشد که هيچ آنتي ويروسي بدون خطا نيست و به همين دليل شيوه استفاده کاربران از اينترنت نيز مي تواند در کاهش شانس بدافزارها براي نفوذ به سيستم مؤثر باشد. همان طور که هيچ راننده عاقلي، هر چقدر هم که سيستم هاي امنيتي اتومبيلش پيشرفته باشد، با سرعت ??? کيلومتر در ساعت يک دفعه دور کامل نمي زند، هيچ کاربر با هوشي با تصور امن بودن سيستمش، در سايت هاي آلوده و خطرناک گشت و گذار نمي کند.



:: بازدید از این مطلب : 803
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

تا حالا اتفاق افتاده كه يك ويروس ناجوانمردانه ويندوز شما را به صورتي از كار انداخته كه ويندوز شما دائماپيغام هاي خطا مختلف داده و شما را ناراحت مي كند از طرفي بعد از رفع ويروس ويندوز شما ديگر به خوبي كار نكرده و دوباره باپيغام خطا مواجه ميشويد و يا نرم افزاري نصب كرده ايد كه نه تنها به درد شما نخورده بلكه داچار خرابي ويندوز شما بشود واز طرفي شمابه علتي مثلا نداشتن سي دي نصب يك برنامه كه در حال حاضر روي ويندوز شما نصب است نمي توانيد ويندوز خود را عوض كنيد براي حل اين مشكل در منوي run اين دستور را تايپ كنيد .


sfc /scannow

اين دستور باعث ميشود كه ويندوز cd نصب خود را از شما بخواهد و با چك كردن فايل هاي خود با فايل هاي اصلي فايلهاي خراب خود را شناسائي كرده و آنها را با نسخه اصلي عوض كند البته اين دستور سوئيچ هاي ديگر هم دارد:

/sccannow چك كردن فوري فايلها براي عيب يابي فوري كافي مي باشد
/scanone چك كردن فايلها در راه اندازي مجدد انجام ميشود
/scanboot در زمان راه اندازي تمام فايها را چك ميكند
/revert جستجو را به تنظيمات پيش فرض بر ميگرداند .



:: بازدید از این مطلب : 804
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

روزانه ممکن است در هنگام کار با کامپیوتر نیازمند ویرایش فایلهای مختلفی در نرم افزارهایی نظیر Word و Excel باشید. بدین منظور آیا هر بار به جستجوی فایلهای مورد نظر بر روی هارد پرداخته و سپس آنها را باز میکنید؟ اینکار ممکن است تا حدودی مناسب باشد اما برای فایل های پرکاربرد که زیاد با آنها سر و کار دارید راه چندان خوبی نیست. در آفیس 2007 فکر مناسبی برای فایلهای پرکاربرد شما شده است ؛ به طوریکه میتوانید فایل هایی که زیاد با آنها کار دارید را همواره در نزدیکی خود احساس کنید. در این ترفند به معرفی این قابلیت جالب آفیس 2007 در نرم افزارهای Excel ، Word و PowerPoint میپردازیم.

 


برای اینکار:


یکی از نرم افزارهای Excel ، Word و یا PowerPoint موجود در Office 2007 را اجرا نمایید.
حال بر روی دکمه Office کلیک کنید (منظور دکمه با نشان Office در گوشه بالا سمت چپ برنامه است).


پس از اینکار خواهید دید که قسمتی به نام Recent Documents پدیدار خواهد شد.
حتمأ با این قسمت که در نسخه های قبلی آفیس نیز وجود داشت آشنا هستید.
در این لیست ، شما میتوانید آخرین فایل های باز شده توسط برنامه را مشاهده کنید.
طبعأ این لیست فایلهای پرکاربرد شما را نشان نمیدهد و تنها جهت مشاهده آخرین فایل های باز شده استفاده میشود.


اکنون اگر با دقت به این لیست بنگریم در کنار هر یک علامت یک سنجاق قابل مشاهده است.
حال فرض کنید یکی از فایلهای پرکاربرد شما در این لیست وجود دارد. کافی است بر روی علامت سنجاق در کنار آن کلیک کنید تا فعال شده و به به رنگ سبز تغییر پیدا کند.
با اینکاری که صورت دادید دیگر فایل انتخاب شده شما توسط سنجاق ، برای همیشه در این لیست حضور دارد و با باز نمودن فایل های جدید دیگر در برنامه نیز از لیست خارج نمیشود. در نتیجه میتوانید به سادگی فایل مورد نظر خود را هر بار تنها با کلیک بر روی دکمه آفیس پیدا کرده و باز کنید.
شما میتوانید فایلهای پرکاربرد خود را یکبار در برنامه باز کنید و پس از پدیدار شدن در لیست Recent Documents با کلیک بر روی سنجاق آن را برای همیشه در لیست حفظ کنید.
طبعأ با کلیک مجدد بر روی سنجاق و غیرفعال کردن آن ، قابلیت نگه داشتن فایل در لیست نیز از بین میرود.

همچنین جهت بهبود کارکرد این قسمت میتوانید تعداد فایل های نمایش داده شده در لیست Recent Documents را بیشتر کنید.

 

بدین منظور:


بر روی دکمه Office کلیک کنید.
سپس Word Options (یا Excel Options یا PowerPoint Options) را انتخاب کنید.
در پنجره جدید از منوی کناری Advanced را بزگزینید.
حال اسکرول را پایین آورده تا گزینه Show this number of Recent Documents را بیابید. اکنون میتوانید هر مقدار دلخواهی که مورد نظرتان است تا در لیست Recent Documents نمایش داده شود را در این قسمت وارد کنید.
در پایان دکمه OK را بزنید تا تغییرات حاصل گردد.



:: بازدید از این مطلب : 914
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

فتوشاپ یکی از نرم افزارهای گرافیکی است که اساس کار آن بر پایه ی Bitmap می باشد. نرم افزار فتوشاپ متعلق به شرکت Adobe بوده و برای ویرایش تصاویر ، طراحی موارد گرافیکی چاپی یا غیر چاپی و ... مورد استفاده ی کاربران قرار می گیردضمن اینکه این نرم افزار با چاپگرها و دستگاههای خروجی فیلم و زینک بصورت استاندارد هماهنگی دارد . برای مطالعه ی این دوره ی آموزشی نیاز است کاربران محترم آشنایی با سیستم عامل ویندوز داشته باشند .

 


ضمنا سیستم شما باید دارای مشخصات سخت افزاری ذیل باشد :


- حداقل سیستم مورد نیاز پنتیوم 233

-16 مگابایتRam

- حدود 600 مگا بایت فضای آزاد

- کارت گرافیکی 64 گیگا بایت

 

 

حالتها و مدهاي رنگ :


مدلهاي رنگ به صورت زير مي باشد :

مدل RGB : مدل رنگ Red, Green , Blue

-RGB كه در مانيتور ها و تلويزيون براي نمايش رنگها مورد استفاده قرار مي گيرد. مقادير هر يك از رنگهاي اصلي RGB با عددي بين (255-0) نشان داده می شود . براي ايجاد رنگ سفيد خالص مقادير رنگهاي اصلي RGB معادل 255 مي باشد و براي ایجاد رنگ سياه خالص مقادير رنگ هاي اصلي RGB معادل صفر مي شود .

 

مدل CMYK : مدل رنگ CMYK معمولا براي چاپ مورد استفاده قرار مي گيرد .

در اين مدل رنگها بر حسب درصد بيان مي شوند . (Cyan - Magenta - Yellow - Black) اين چهاررنگ بعنوان جوهر چاپ مورد استفاده قرار مي گيرند. محدوده رنگي هر يك از ، (0 تا 100 ) تعریف می شود .

 

مدل Grayscale : در اين مدل تصاوير به صورت سياه و سفيد مي باشند و در پنجره كانالهاي فقط يك كانال Black مشاهده مي شود . در اين حالت طيف رنگي از سفيد تا سياه مي باشد (سفيد - خاكستري - سياه ) و محدودة رنگي آن صفر تا 255 مي باشد بنابراين بهتر است كه براي كارهاي تك رنگ مديا حالت رنگي را روي Grayscale تنظيم نماييم .

 

مدل Bitmap : Bitmap كوچكترين حجم اطلاعات براي هر پيكسل را به همراه دارد . اغلب ابزارهاي برنامه فتوشاپ در حالت رنگ Bitmap قابل دسترسي نيستند . براي كار با ابزارها بهتر است ، تصاوير Bitmap را به انواع ديگر حالت رنگ تبديل كنيد . يك تصوير طرح بيتي (Bitmap) ، فقط شامل پيكسلهاي سياه و سفيد است . تصويري كه داراي چنين حالت رنگي است از درجه وضوح كمتري برخوردار است . به طور كلي در اين حالت رنگ نمي توان از رنگهاي ديگر و نيز لايه ها و فيلتر ها استفاده كرد . همچنين هيچ گونه تغييري به جز چرخش 60و 180 درجه و معكوس كردن در جهت هاي افقي و عمودي روي تصوير اعمال نمي شود .

(براي تبديل يك فايل رنگي به حالتBitmap،ابتدا بايد تصوير را به حالت Grayscale تبديل كنيد )

 

شروع كار : برنامه فتوشاپ محصول شركت Adobe مي باشد . هنگام نصب این نرم افزار بر روی سیستم ، لیست این برنامه ها هم نظیر دیگر برنامه ها در منوي Start مي نشيند .

 

جهت ورود به اين برنامه مسير زير را طي مي كنيم :


Start > programs> adobe> photo shop 6 در نظر داشته باشيد كه فايل اجرايي اين برنامه آيكوني شبيه يك چشم دارد . پس از كليك بر روي فايل اجرايي ، برنامه فتو شاپ باز مي شود وقتي براي اولين بار ، فتو شاپ را باز مي كنيد ، جعبه ابزاري را در قسمت سمت چپ صفحه مشاهده ميكنيد كه تمامي ابزارهاي مربوط به طراحي در اين Box موجود می باشد .

در سمت راست نيز چهار پنجره قرار دارد . عنوان منوها در نوار منو قرار گرفته است . زمينه اين پنجره ميزكار (Desktop) محيط فتوشاپ مي باشد . فتوشاپ بر خلاف ساير برنامه هاي گرافيكي به صورت خودكار صفحه جديدي را برايتان باز نمي كند .

 

آموزش فتوشاپ

 

براي باز كردن فايل جديد (بوم نقاشي) :


گزينة New را از منوي File انتخاب مي كنيم ، با انتخاب اين گزينه كادر New ظاهر مي شود .

 

Name : نام فايل را در اين قسمت تايپ مي كنيم .

 

Width : پهناي فايل را در اين قسمت وارد مي كنيم و در كادر مقابل آن واحد را تعيين مي كنيم

 

Height : ارتفاع فايل را در اين قسمت وارد مي كنيم و در كادر مقابل آن واحد را تعيين مي كنيم .

Resolution : اين قسمت مربوط به تعداد نقاط جوهر بر اينچ است. اين پارامتر به علت تعیین کیفیت تصویر از اهمیت زیادی برخوردار است. هرچه تفكيك پذيري بالاتر باشد ، كيفيت تصوير نيز بهتر مي باشد . اما حافظه بيشتري را نيز مورد استفاده قرار مي دهد . تفكيك پذيري مانيتور 72 نقطه بر اينچ و براي چاپ 300 نقطه بر اينچ (DPI) مي باشد .

 

( به طور كلي كيفيت و وضوح تصوير بستگي به Resulation دارد .)


Mode : در اين قسمت مديا حالت رنگ را مشخص مي كنيم . طراحي براي چاپ با مد CMYK ، براي مانيتور RGB ، و...

Contents : زمينة بوم نقاشي را مشخص مي كند ، که شامل سه حالت :

White :سفيد

Background color : به رنگ B.G

Transparent : بي رنگ ، می باشد .

 

 

جعبه ابزار (Tool Box) مانند جعبه رنگ هنرمند نقاش است . يعني ابزارهاي مورد نياز براي ترسيم ، رنگ آميزي ، پاك كردن و ساير عملكردهاي مربوط به تصوير را در خود جاي داده است.



:: بازدید از این مطلب : 791
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

در اينجا چند توصيه مفيد در اختيارتان قرار مي دهيم تا كارايي يك يا چند قسمت از ويندوز XP خود را افزايش دهيد. اگر از كامپيوتر خود به صورت شخصي استفاده مي كنيد و كامپيوتر شما در داخل شبكه اي نمي باشد، ميتوانيد با انجام تغييرات ذيل Windows XP خود را سريعتر و مطمئن تر كنيد:


ابتدا دستور زير را انجام دهيد:

 

Control Panel > Administrative Tools > Services

سپس با خيالي آسوده گزينه هاي زير را "disable" نماييد:

 

Alerter

Clipbook

Computer Browser

Fast User Switching

Human Interface Access Devices

Indexing Service

Messenger

Net Logon

Netmeeting Remote Desktop Sharing

Remote Desktop Help Session Manager

Remote Procedure Call Locator

Remote Registry

Routing & Remote Access Server

SSDP Discovery Service

TCP/IP NetBIOS Helper

Telnet

Universal Plug and Play Device Host

Upload Manager

Windows Time

Wireless Zero Configuration



:: بازدید از این مطلب : 679
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

خیلی اوقات پیش می آید که کامپیوتر شما دچار ویروسی می شود که امکان اسکن و تشخیص آن توسط آنتی ویروس وجود ندارد و یا آنکه ویروس با تشخیص نصب بودن آنتی ویروس بروی سیستمتان عملکرد آن را دچار اختلال می کند و مانع از این می شود که شما بتوانید از آنتی ویروس خود برای اسکن کامپیوتر استفاده کنید. در این شرایط چه باید کرد؟ آیا راهی وجود دارد که بتوان در این شرایط کامپیوتر را خودمان اسکن کنیم و مشکل به وجود آمده در آنتی ویروس را برطرف کرد؟ پاسخ تمامی این سوالات مثبت است! در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ابتکاری و در عین حال کاربردی بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کامپیوتر خود را شخصأ اسکن کنید و ویروس موجود را پاک کنید ، بدون بهره گیری از هیچ نوع آنتی ویروسی!

 

اولین قدم برای اسکن کردن کامپیوترتان نمایش فایل های مخفی در کامپیوتر می باشد.

 

برای انجام این کار : ابتدا با مراجعه به My Computer بروی منوی Tools کایک کنید و از منوی حاصل بروی عبارت Folder Options کلیک کنید. سپس بروی برگه View کلیک کنید و در این برگه تیک کنار عبارت های Show Hidden Files and Folders را فعال کنید و تیک کنار عبارت Hide Extensions For Known File Types را بردارید و بروی عبارت OK کلیک نمایید.

 

اینک از طریق مسیر C:/Windows/system32 به پوشه System32 مراجعه کنید. پس از ورود به پوشه system32 بروی منوی View کلیک کنید و از منوی حاصل عبارت Details را انتخاب کنید.

حال در پوشه system32 بروی جدا کننده Date Modified کلیک کنید و آنرا به سمت راست بکشید به طوری که تاریخ تمامی فایل ها یه طور کامل نمایش داده شود.

فایل های نمایش داده شده در پوشه system32 فایل های سیستمی مربوط به ویندوز می باشد که اکثرا با پسوند dll می باشد و این بخش معمولا مورد هدف ویروس ها و Spyware قرار می گیرد و خود را در بین این فایل ها مخفی می کنند.

 

اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که اکثر این فایلهای قرار گرفته در این بخش دارای یک زمان مشخص می باشد و این زمانها (مثلا 8/10/2004) معرف این می باشد که مایکروسافت در این تاریخ برنامه مربوط به فایل مورد نظر را به پایان رسانیده است (ترفندستان) و در واقع این زمان ها هیچ ربطی به زمان نصب ویندوز ندارد. حال اگر ویروس و یا spyware به این بخش حمله کند زمان آن با زمان فایل های سیستمی موجود در پوشه system32 مطابق ندارد و زمانی جدید تر از زمان مربوط به فایلهای سیستمی ویندوز خواهد بود و به راحتی از طریق مشاهده زمان های قرار گرفته در Date Modified قابل تشخیص می باشد. البته نکته بسیار مهم که باید توجه شود این است که نصب یک سخت افزار جدید و یا یک نرم افزار خاص می تواند فایلی را در این بخش کپی کند که زمان آن با زمان فایل های سیستم مطابق ندارد.

 

پس برای اینکه فایلی را در این بخش به اشتباه پاک نکنید روشی را مطرح میکنیم که این اشتباه رخ ندهد:

اگر میان فایل های واقع در پوشه system32 به فایلی برخورد کردیدکه تاریخ آن با تاریخ فایل های سیستمی ویندوز مطابقت نداردبروی این فایل کلیک راست کنید و گزینه Properties را انتخاب نمایید. سپس در پنجره Properties بروی برگه Version کلیک کنید و در این برگه نام کمپانی و ورژن فایل مورد نظر را مطالعه کنید.

اگر اطلاعات این فایل شامل نام کمپانی و خیلی اطلاعات دیگر برایتان آشنا نبود نام فایل مورد نظر را در موتور جستجو گر گوگل تایپ کنید و اگر در نتایج جستجو به این اشاره شده بود که این فایل ویروس است حتما آن را پاک کنید ولی اگر در نتایج جستجو به آلوده بودن این فایل اشاره نشده بود این فایل به واسطه یک سخت افزار و یا نرم افزاری به وجود آمده است



:: بازدید از این مطلب : 1000
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

ین ترفند فقط در ویندوزهای 2000 و xp جواب میده و کار میکنه و کارش اینه که مانع دسترسی کاربران به درایوها از طریق my computer یا Explorer میشه به علاوه به اجرا در آوردن فرمان Run یا dir نیز نمیتواند موجب نمایش شاخه های این گردونه شود

وارد رجیستری شوید و کلید زیر را پیدا کنید :

 

HKEY_LOCAL_MACHINESoftwareMicrosoftWindowsCurrent versionPoliciesExplorer

 

اکنون متغیری به نام No View Drive را از جنس DWORD بسازید وظیفه ی این متغیر دادن اجازه ی دسترسی به هر یک از گردونه های مجازی کامپیوترتان است .

درایوها وقتی مرئی هستند که مقدار صفر را به آن بدهید و هنگامی نامرئی میشوند که به آن مقدار 1 را بدهید .

مثل ترفند قبل از جدول زیر استفاده کنید :

 

A : 1

B : 2

C : 4

D : 8

E : 16

F : 32

G : 64

H : 128

I : 256

J : 512

K : 1024

 

به عنوان مثال اگر بخواهید درایو C و D را مخفی کنید باید عدد 4 و 8 را با هم جمع کنید و مقدار آن را به متغیر بدهید .

اگر بخواهید تمام متغیر ها را مخفی کنید مقدار 67108863 را به این متغیر بدهید .



:: بازدید از این مطلب : 1024
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

حتما تا به حال اتفاق افتاده است که بعد از نصب يک نرم افزار به هر دليل سيستم عامل و برنامه هاي کاربردي شما آسيب ديده است حتي ممکن ويروسي شدن سيستم و يا پاک شدن چند فايل سيستمي علت بالا نيامدن ويندوز باشد.در اين گونه شرايط معمولا گزينه اي جز عوض کردن ويندوز و تمام برنامه هاي آن پيش روي کاربران نمي باشد .

 

براي جلو گيري از وقوع اين حالت استفاده از (GO BACK)بسيار مفيد خواهد بود .همان طور که از نام اين برنامه برمي آيد اين نرم افزار هميشه تنظيمات صحيح ويندوز را به خاطر مي سپارد و در صورت نياز کاربر وارد عمل مي شود با استفاده از اين برنامه ديگر هرگز به فکر عوض کردن ويندوز نباشيد .

 

همچنين اين برنامه مي تواند تمامي فايلهاي پاک شده از سيستم را دوباره بازيابي کند براي استفاده کافيست در زمان بالا آمدن ويندوز کليد Space Bar را فشار دهيد با ظاهر شدن صفحه(GO BACK) شما قادر خواهيد بود سيستم را به حالتي صحيح در گذشته هدايت کنيد.

 

قابليتهاي برنامه و نکات کليدي در استفاده از آن بدين صورت مي باشد :


1)اين برنامه به طور معمول مقدار ده درصد از کل ظرفيت هارد ديسک را براي انجام فعاليتهاي خود اشغال مي کند.

 

2)اين برنامه داراي خاصيت( Auto-Revert ) مي باشد اين قابليت قادر به بازگرداني اطلاعات به صورت خود کار است .

 

3)قابليت بازگرداني کل هارد ديسک ( Revert Drive ) اين قابليت امکان بازيابي کل اطلاعات درايو را فراهم مي کند.

 

4)بوت شدن از فلاپي ديسک اين قابليت سبب بوت شدن کامپيوتر از روي فلاپي مي شود.

 

5)اين برنامه به صورت خود کار از تمامي درايوهاي سيستم محافظت مي کند و نمي توان در حالت عادي محافظت از سيستم را محدود به درايو خاصي از هارد ديسک کرد .

 

در اين جا به موارد و نکات اصلي در مورد نرم افزار اشاره گرديد لازم به ذکر است اين برنامه داراي جزييات فراواني است که کاربران حتما در زمان استفاده به وجود آن پي خواهند برد .



:: بازدید از این مطلب : 1083
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

اگر فردی با انضباط و صد البته وسواسی باشید حتمأ این خصیصه تان به کار کردن شما با کامپیوتر نیز سرایت میکند. به نوعی که حتمأ در کامپیوتر نیز بایستی همه چیز مرتب باشد. هر فایلی در فولدر مربوط به خود جای گرفته باشد و مورد اضافی نیز وجود نداشته باشد. این نظم در دنیای کامپیوتر بسیار خوب است و باعث بهینه سازی عملکرد شما نیز میشود. یکی از مواردی که در این زمینه وجود دارد کار با فولدرها در محیط ویندوز است. گاهی ما به علت عجله و یا هر دلیل دیگری فولدرهایی میسازیم و یا فایل های درون آنها را جابجا میکنیم بدون اینکه بعدها به آنها رسیدگی کنیم. به طوریکه گاهی فولدرهای خالی و بی محتوا در بسیاری از قسمت های هارددیسک به چشم میخورد. پاک کردن تک تک این فولدرهای خالی نیز کاری وقتگیر است. در این ترفند قصد داریم به وسیله ابزاری مخصوص، فولدرهای خالی موجود بر روی هارد را اتوماتیک پاک نماییم.

 

بدین منظور:


به برنامه ای کم حجم، رایگان و متن باز به نام RED احتیاج داریم. RED که مخفف عبارت Remove Empty Directories است ابزاری عالی جهت جستجو و پاک نمودن اتوماتیک این فولدرهای خالی میباشد.


RED محل مورد نظر شما بر روی هارد را جستجو نموده و فولدرهای خالی آن را شناسایی میکند. سپس شما میتوانید آنها را پاک نموده و یا همچنان نگه دارید.
جالب اینکه این برنامه به صورت اتوماتیک فولدرهای سیستمی را نیز تشخیص داده و آنها را در نتایج خود ثبت نمیکند. همچنین کلیدهای رجیستری نیز به هیچ عنوان توسط این برنامه دستکاری نمیشوند. در نتیجه از این نظر نیز اطمینان خاطر وجود دارد.

 

ترفندهای کامپیوتری

 

ابتدا برای دانلود RED به سایت سازنده به نشانی http://www.jonasjohn.de/lab/red.htm مراجعه نمایید.
سپس برنامه را از قسمت Download دانلود کرده و نصب نمایید. نسخه 2.1 آن تنها حجمی معادل 650 کیلوبایت دارد.


پس از دانلود فایل برنامه را نصب نموده و اجرا کنید.


اکنون دکمه Browse را زده و محل مورد نظر برای جستجو و پاکسازی را انتخاب کنید.
سپس دکمه Scan را بزنید تا محل مورد نظر شما جهت یافتن فولدرهای خالی اسکن شود.
پس از مشاهده نتایج فولدرهایی که با رنگ قرمز مشخص میشوند فولدرهای خالی هستند که قرار است حذف شوند.


اگر در میان فولدرهای خالی فولدری است که قصد دارید پاک نشود کافی است روی آن راست کلیک کرده و Protect Folder را انتخاب نمایید (once تنها همین یکبار و every time برای همیشه از این فولدر حفاظت میکند).
در پایان دکمه Delete folders را بزنید تا فولدرهای خالی پاک شوند.



:: بازدید از این مطلب : 1094
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

یکی از مشکلاتی که احتمالاً تا کنون گریبان گیر بسیاری از کاربران رایانه های شخصی شده است و بسیاری از آن نالیده اند ، کند شدن پردازش های کامپیوتر و به ویژه به هنگام بالا آمدن Windows می باشد.
این مشکل در بسیاری از موارد پس از استفاده طولانی مدت از سیستم عاملتان وInstall وUninstall کردن برنامه های کاربردی متنوع بروز می کند.
نرم افزار های کاربردی عموماً به هنگام نصب در قسمت های مختلفی از کامپیوترتان ذخیره می شوند و اغلب حتی پس از Uninstall کردن برنامه نیز در کامپیوتر و محل خاصی از حافظه اصلی باقی می مانند.
با هر بار نصب برنامه کاربردی جدید در رایانه تان سیلی از این فایلهای نرم افزاری (شامل Dll ها Exe ها و ...) را در کامپیوترتان جاسازی می کنید.
برخی از این نرم افزار ها با هر بار Load شدن ویندوزتان ، بدون متوجه شدن شما به صورت Automatic اجرا می شوند که به برای مشاهده نمونه ای از این نرم افزار ها به Tray ویندوزتان واقع در انتهای راست صفحه نمایش نگاهی بیندازید و لیستی از آیکون های فعال که هر یک نشان برنامه ای خاص هستند را ببینید.
پس با هر بار نصب برنامه کاربردی فایلهایی در حافظه رایانه تان تعبیه می شود که برخی از آنها با Uninstall شدن برنامه مذبور نیز کماکان مهمان رایانه شما هستند.

 


توصیه ها برای مواجه با این مشکلات :


* برنامه های کاربردی را که به طور مداوم و در هر بار بالا آمدن ویندوزتان از آنها استفاده نمی کنید ، از قسمت Autoloader خارج کنید.برای مشاهده برنامه های موجود در این قسمت مسیرزیر را دنبال کنید :

در Start->Run->msconfig تایپ کنید


حال لیست برنامه های موجود در قسمت Autoloader را می توانید در تب Startup مشاهده کرده و با Uncheck کردن موارد غیر ضروری ، از بالا آمدن سریع ویندوزتان لذت ببرید.البته برنامه هایی مانند آنتی ویروس از جمله برنامه هایی هستند که به طور مکرر و در هر بار بالا آمدن سیستمتان به آن نیاز دارید پس آنرا Uncheck نکنید.

* در صورتی که می خواهید برنامه کاربردی را به صورت آزمایشی نصب نمایید بهتر است قبل از انجام این کار یک Restore point بسازید و پس از نصب و Uninstall کردن برنامه آزمایشی ، Restore point ساخته شده را بازیابی کرده و بدین سان تنظیمات رایانه تان را به حالت قبل از نصب بازگردانید.فقط به یاد داشته باشید که Restore point تمامی تنظیمات و اطلاعات مربوط به رایانه تان را به حالت قبل از نصب باز می گرداند پس مراقب باشید سایر اطلاعات خود را از دست ندهید.نحوه ساخت Restore point در Windows XPبه شرح زیر می باشد :

Start->All Programs->Accessories->System Tools->System Restore


حال به سادگی و با طی مراحل مشخص Restore point خود را بسازید.

* تنظیم Registry به طور مداوم و حذف لیست فایل های اضافی.البته به دلیل تخصصی بودن این مورد ، انجام آن توصیه نمی شود و عصر ایران در مقالات بعدی نحوه انجام این کار را شرح خواهد داد.



:: بازدید از این مطلب : 1206
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

- هيچ چيز را بدون دليل قبول نکنيد.مدتي را صرف آموختن در مورد امنيت سيستم خود کنيد.


2- از يک آنتي ويروس قابل اعتماد استفاده کنيد.آنتي ويروسي را انتخاب کنيد که کارنامه قابل قبولي داشته باشد.AV-Test.org و TuV معتبرترين آزمايشگاه هاي مستقلي هستند که در زمينه آنتي ويروس ها فعاليت مي کنند.


3- از يک ديواره آتش (Firewall) قابل اطمينان استفاده کنيد.نقدهاي مستقل بهترين راهنمايي براي شماست.برخي سيستم هاي عامل با يک ديواره آتش عرضه مي شوند که فقط ترافيک ورودي اطلاعات را کنترل مي کنند.از ديواره آتشي استفاده کنيد که هر دو سمت انتقال اطلاعات به شبکه اينترنت را کنترل کند.

 

4- ايميل هايي را که از طرف منابع نامشخص يا غيرقابل اعتماد براي شما فرستاده مي شوند را باز نکنيد.بسياري از ويروس ها از طريق پيام هاي ايميل گسترش مي يابند در نتيجه اگر هرگونه شک و بدگماني داريد از فرستنده بخواهيد هويت خودش را مشخص کند.

 

5- پيوست ايميل هاي رسيده با موضوعات مشکوک و يا غيرقابل انتظار را باز نکنيد.در صورتي که مي خواهيد آنها را باز کنيد، ابتدا آنها را بر روي هارد ديسک ذخيره کنيد و سپس با يک برنامه آنتي ويروس بروز شده کنترل کنيد.

 

6- ايميل هاي ناخواسته را بدون اينکه باز کنيد ، پاک کنيد.آنها را براي فرستنده شان بازگشت ندهيد و همچنين به آنها جواب ندهيد.اينگونه از پيام ها را در اصطلاح هرزنامه (Spam) مي نامند ، در غير اينصورت آدرس ايميل شما به عنوان يک آدرس معتبر در فهرست آنها ثبت شده و پس از آن شاهد هجوم ايميل هاي نامطلوب و ناخواسته خواهيد بود.

 

 

7- برخي نرم افزارها بصورت بالقوه خطرناک هستند و در صورتي که نصب آنها ضرورتي ندارد ، بايد از نصب شان خودداري کرد.براي مثال مي توان از نرم افزارهاي کنترل کامپيوتر از راه دور ، برنامه هاي اشتراک فايل نام برد.

 

8- سيستم و نرم افزارهايتان را در اسرع وقت بروزرساني کنيد.برخي سيستم هاي عامل و برنامه ها مي توانند بصورت خودکار بروزرساني شوند.از اين امکان بصورت کامل استفاده کنيد.استفاده نکردن از بسته هاي اصلاحي مي تواند سيستم عامل شما را در برابر خطراتي که اصلاح پذير هستند آسيب پذير نمايد.

 

9- هيچ فايلي رو بر روي کامپيوتر خود کپي نکنيد مگر اينکه از پاک بودن خود فايل و منبع آن مطمئن باشيد.از بي خطر بودن فايلي که قصد کپي کردنش را داريد در همان محل اوليه با کمک يک آنتي ويروس مطمئن شويد.

 

10- از اطلاعات شخصي مهمتان (اسناد،نامه ها ، تصاوير و غيره) نسخه پشتيبان تهيه کنيد.آنها را بر روي حافظه هاي قابل انتقال مانند CD يا DVD ذخيره کنيد و آرشيو فايلهايتان را در بيشتر از يک کامپيوتر نگه داريد.



:: بازدید از این مطلب : 1219
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

 

يک ترفند ساده شما مي توانيد کامپيوتر خود را در 4 ثانيه به صورت استاندارد خاموش کنيد،اين کار با نگه داشتن کليد پاور نيز امکان پذير است اما در دراز مدت قطعات کامپيوتر آسيب مي بينند در اين جا به روش صحيح آن مي پردازيم.

براي اين کار:

Windows Task Manger را باز کنيد(Ctrl+Alt+Del)

از منوي Shut Down در حالي که کليد Ctrl را نگه داشته ايد بر روي Turn Off کليک کنيد.

حال خواهيد ديد که پس از 4 ثانيه کامپيوتر شما خاموش مي شود.

نکته : اين ترفند بر روي تمامي گزينه هاي منوي Shut Down عملي خواهد بود براي مثال مي توان به جاي خاموش کردن سريع اينبار بر روي Restart کليک کنيد تا کامپيوتر 4 ثانيه بعد Restart بشود.



:: بازدید از این مطلب : 637
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

 


تاکنون شده است که بخواهید جهت اطلاع خودتان یا در اختیار قرار دادن دیگران، لیستی از نرم‏افزارهایی که بر روی ویندوزتان نصب است را تهیه کنید تا مطلع شوید دقیقاً چه برنامه‏هایی بر روی ویندوزتان نصب است؟ برای این کار چه می‏کنید؟

از منوی Start به All Programs می‏روید یا در نهایت به صفحه Add/Remove Programs در Control Panel مراجعه می‏کنید؟ حال اگر بخواهید نام این برنامه‏ها را در اختیار دیگران قرار دهید چه می‏کنید؟ از صفحه عکس می‏گیرید یا شروع به تایپ نام برنامه‏ها می‏کنید؟ باید بدانید که همه این راه‏هایی که مطرح شد غیراصولی هستند. در این ترفند قصد داریم نحوه مشاهده و تهیه لیست کامل کلیه نرم‏افزارهای نصب شده بر روی ویندوز به همراه نسخه دقیق هر یک را برای شما بازگو کنیم. آن هم بدون استفاده از هر گونه برنامه جانبی و تنها از طریق خود ویندوز. این ترفند بر روی کلیه نسخه‏های ویندوز قابل اجراست.

 

 

برای این کار:
ابتدا بر روی دکمه Start کلیک کنید
سپس اگر از ویندوز XP استفاده می‏‏کنید Run را انتخاب کرده و عبارت cmd را وارد کنید و Enter بزنید. و اگر از ویندوز ویستا یا 7 استفاده می‏کنید پس از باز کردن منوی Start بلافاصله عبارت cmd را تایپ نموده و کلید Enter را از روی کیبورد فشار دهید.
پس از باز شدن پنجره Command Prompt، عبارت wmic را تایپ کنید و Enter بزنید.
اکنون دستور زیر را عیناً وارد کنید و مجدد Enter بزنید:

product get name,version

مشاهده لیست کلیه نرم‏افزارهای نصب شده

 

پس از وارد کردن این دستور، بسته به تعداد نرم‏افزارهای نصب شده بر روی ویندوز بین چند ثانیه تا چند دقیقه طول می‏کشد تا لیست برنامه‏ها همراه با نسخه دقیق هر کدام ظاهر شود.
در صورتی که می‏خواهید فقط عنوان برنامه‏ها بدون درج ورژن هر کدام نمایش داده شود به جای دستور بالا از دستور زیر استفاده کنید:

product get name

 

همچنین اگر بخواهید از لیست این برنامه‏ها خروجی بگیرید، می‏توانید به سادگی خروجی با فرمت txt و html بگیرید و بروی هارد ذخیره کنید.
برای گرفتن خروجی با فرمت txt از دستور زیر:

output:c:eytoote.txt product get name,version/

 

و برای گرفتن خروجی با فرمت html از دستور زیر استفاده کنید:

 

output:c:eytoote.html product get name,version
 

دقت کنید، دستورات فوق را کپی نکنید، بلکه تنها در محیط CMD آنها را تایپ نمایید. همچنین همانطور که مشخص شده است فایل با نام beytoote که شامل لیست برنامه‏ها است در درایو C ذخیره می‏شود. شما می‏توانید مسیر ذخیره این فایل و نام آن را در دستور تغییر دهید.



:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

مدتی قبل دنبال روشی بودم تا بتونم کامپیوتر خودم رو در سر ساعت به خصوصی خاموش کنم .

حتما اطلاع دارید که در این زمینه نرم افزارهای متعددی ارائه شده است که این کار را انجام می دهد و شاید تا به حال با نمونه ای از این نرم افزارها نیز کار کرده باشید .

البته من قبلا به جای نصب یک نرم افزار جداگانه برای این کار از ، JetAudio استفاده می کردم که خودش چنین قابلیتی رو داره .

اما عیب تمامی این گونه نرم افزارها اینه که هیچ وقت به صورت ۱۰۰ درصد این اطمینان رو نمی تونید پیدا کنید که سیستم حتما خاموش بشه . حتما شما نیز با پیغام معروف به End Task برخورد کرده اید که نرم افزاری به صورت معمول بسته نشده و منتظر جواب شما برای بسته شدن است و می بایست با کلیلک بر روی دکمه End Task به روند اجرای نرم افزار پایان دهید .

معمولا چنین پنجره ای در هنگامی که شما قصد دارید ویندوز خود را به صورت اتوماتیک خاموش کنید ، زیاد دیده میشه و باعث میشه که سیستم شما خاموش نشه !

عیب دیگر این گونه نرم افزارها اینه که همیشه برای انجام چنین کاری به یک یک رابط نرم افزار نیاز دارید و مثلا نمی توانید بر روی یک کامپیوتر این عمل را انجام دهید تا وقتی که نرم افزار مخصوص این کار را نصب کنید .

مشکلات مربوط به کرک کردن نرم افزار نیز از دیگر مشکلات قابل ذکر است .

مدتی دنبال روشی راحت تر و بدون مشکلات ذکر شده ، برای این کار بودم ، تا بالاخره روشی را از این سایت خارجی پیدا کردم که با استفاده از آن قادرید تا ویندوز خود را راس زمانی مشخص ShutDown یا Restart کنید .

از مهمترین قابلیتهای این روش اینه که دیگه هیچ گاه با پنجره End Task مواجه نخواهید شد و می تونید مطمئن باشید که سیستمتان حتما خاموش یا ریستارت میشه .

همچنین دیگه مشکلی برای نصب نرم افزار و یا کرک کردن اون ندارید ، چون ویندوز XP خودش این قابلیت رو داره !




:: بازدید از این مطلب : 1048
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

شاید شما نیز کامپیوتری در اختیار دارید که به صورت عمومی از آن استفاده می شود ، مثل کامپیوترهایی که در یک اداره یا کامپیوتری که به یک شبکه متصل است و یا یک کامپیوتر در خانه در اختیار دارید که همگی اهل خانواده از آن استفاده می کنند .

در چنین شرایطی احتمالا برای شما نیز پیش آمده که قصد داشته باشید ، تا فایل یا فولدر به خصوصی را از دید دیگران مخفی سازید .حال چه می کنید ؟

استفاده از قابلیت مخفی کردن فایلها در ویندوز نیز در چنین مواقعی کار ساز نیست … چون تقریبا همه افراد یاد گرفته اند که چگونه فایلهای مخفی ویندوز را به نمایش در آورند !

پس چه باید کرد ؟ از یک نرم افزار جداگانه برای این کار استفاده کرد ؟

دست نگه دارید ، ما پیشنهاد دیگری داریم ….

با استفاده از این ترفند فایلها و فولدرهای خود را بدون نیاز به هیچ گونه نرم افزاری مخفی کنید ، پس از انجام این ترفند خواهید دید که حتی اگر قابلیت نمایش فایلهای مخفی ویندوز را نیز فعال کنید ، فایل یا فولدر شما نمایش داده نخواهد شد !



:: بازدید از این مطلب : 1011
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 2 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

نرم افزاری بسیار قوی برای برطرف کردن بیشتر از ۶۰۰۰۰ مشکل در ویندوز XP!

 

لینک دانلود:

RapidShare

 

S/N: 07F7-1740-41D0-6621-5761-0716



:: بازدید از این مطلب : 1141
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 1 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

برای افزایش سرعت دانلود در دسکتاپ کلیک راست کرده و وارد گزینه Properties شوید و سپس در پنجره desktop وارد گزینه customize desktop شوید و سپس منوی web را انتخاب کنید و به بخش properties بروید و گزینه limit hard-disk usage for this page to را روشن کرده و عدد آن را زیاد کنید. این ترفند یک ترفند جالب و مخفی ویندوز ایکس پی است و واقعاً سرعت دانلود در اینترنت را افزایش می دهد.

شاهوار دات نت



:: بازدید از این مطلب : 1082
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 1 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

چگونه موقع خرید گوشی های نوکیا مطمئن شویم که سرمان کلاه نرفته بدین منظور به نکات زیر به دقت توجه کنید.

شاهوار دات نت۱- نوکیا محصول کشور فنلاند است. پس توجه کنید که حتما عبارت made in Finland در جعبه و روی گوشی قید شده باشد.
۲-با زدن کد #۰۶#* شماره سریال گوشی را از طریق صفحه نمایش گوشی مشاهده کنید. اولا این شماره باید با شماره روی جعبه و شماره روی خود گوشی مطابقت داشته باشد. دوما باید رقم هفتم و هشتم آن صفر باشد تا نشان دهنده این باشد که این گوشی در فنلاند تولید شده است.
۳-کد #۰۰۰۰#* را بزنید و مطمئن شوید ورژن گوشی بالای ۴ است.
۴- از پشت گوشی جایی که سم کارت و یا مموری را قرار می دهید به رنگ برد گوشی توجه کنید. گوشی های اصلی دارای برد سبزرنگ تیره میباشند. در حالیکه که گوشی های غیر فنلاند رنگ سبز روشن دارند.

اما برای شناسایی باطری های اصل نوکیا نکات زیر را مدنظر قرار بدهید.

۱- اول از همه باید شکل دو دست معروف نوکیا روی هولوگرام روی باطری باشد. صفحه زیر رو بینید
لینک صفحه
۲- زاویه قرار گیری آرم نوکیا مهم است و باید مثل فیلم زیر باشد:
لینک صفحه
۳- وقتی باتری رو به سمت بالا پایین چپ و راست حرکت بدهید باید نقاطی اطراف آرم نوکیا ظاهر می شنوند. برای فهم بهتر فیلم فلش زیر رو ببینید :
لینک صفحه
۴- و در نهایت مطمئن ترین راه استفاده از کدی هست که روی باتری موجوده. اون قسمت سیاه رنگ روی هولوگرام رو پاک کنید. (دقیقا ماندد آنچه در کارتهای اینترنت هست و شما به قول معروف اون اسکرچ رو پاک میکنید.) یک کد ۲۰ رقمی وجود داردهست. بعد از خود نوکیا اصل بودن یا تقلبی بودن را در این صفحه سوال کنید:
برداشتن اسکرچ



:: بازدید از این مطلب : 1184
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 1 خرداد 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهدی

 

آموزش قدم به قدم هک

انگیزه هایی متعددی همچون کسب شهرت، قدرت نمایی، حذف مطالب مخالفان یا آزار باعث می شود که افرادی همواره علاقه مند هک یا نابودی برخی وبلاگ ها باشند. در بین وبلاگ های فارسی نیز هر از گاهی شاهد هک و تغییر محتوا و صفحات برخی وبلاگ ها هستیم. بسیاری اوقات تصور غلطی از اینگونه هکر ها وجود دارد گویی آنها از نبوغ یا تخصص فوق العاده یی بهره می برند. اگرچه شاید چنین افرادی نیز وجود داشته باشند اما حقیقت آن است که شیوه هایی که معمولاً برایهک وبلاگ ها استفاده می شود، بسیار ساده و رایج است و با کمی دقت می توان از محتوا و مطالب وبلاگ در برابر افرادی که سوءنیت دارند، محافظت کرد.

مشخصات این کتاب:

نام کتاب: آموزش قدم به قدم هک

تعداد صفحات:80

حجم فایل:673 کیلو بایت

Pdf فرمت کتاب: 

نویسنده : آراز صمدی

:: بازدید از این مطلب : 2789
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 1 خرداد 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد